Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2009 23:32 - Ако бях...
Автор: tiia Категория: Забавление   
Прочетен: 3598 Коментари: 10 Гласове:
9

Последна промяна: 21.08.2009 10:20


С този постинг регистрирам участието си в страхотната игра на блогерите от Блог.бг.

Ако бях цвят, щях да съм цветът на зората. Цветът, с който се ражда денят и поставя началото на нещо ново, различно и неочаквано.

Ако бях плод, щях да съм кайсия, защото не само съм сладка, но и двойно полезна заради плода и ядката вътре в него.

Ако бях животно, щях да съм охлюв. Обичам да нося всичко необходимо със себе си, едва ли не цялата къща. Да не бързам, когато правя нещо. А също и да оставям диря след себе си…

Ако бях книга, щях да съм от фантастичния жанр. В нея ще се разказва за една космическа голяма любов…

Ако бях дреха, щях да съм красив шал. Едновременно ще стоплям и ще бъда елегантен аксесоар.

Ако бях бижу, щях да съм годежен пръстен с най-скъпия диамант, защото съм символ на любовта и на свързването между двама влюбени. Но цената ми ще бъде винаги много висока...

Ако бях дърво, щях да съм вековен бук, съхранил тайните и невероятните житейски истории на хората, които са били около мен.

Ако бях напитка, щях да съм бира – шумна и пенлива, събираща много приятели заедно на купон.

Ако бях растение, щях да съм светещ в морето планктон. Красиво, но и полезно звено в кръговрата на водните същества.

Ако бях филм, щях да съм абсурдна комедия. Като самия живот.

Ако бях подарък, щях да съм вълшебният аромат на боговете.

Ако бях град, щях да съм бляскавият Холивуд, в който непрестанно кипи творческа дейност.

Ако бях месец, щях да съм май, когато всичко се ражда, цъфти и се радва на живота.

Ако бях цвете, щях да съм кокиче. Първото предвестниче на животворната пролет, бяло и чисто.

Ако бях изобретение, щях да съм компютър. В него ще бъде събрана цялата информация на света, до която ще има достъп всеки човек на планетата.

Ако бях сграда, щях да съм храм. За молитва, изповед и пречистване от всичко лошо.

Ако бях отговор, щях да съм верният. Онзи, който търси всеки от нас.

Ако бях дума, щях да съм очакваната. Онази, която всеки копнее да чуе.

Ако бях мебел, щях да съм хамак. Ще люлея уморения и ще му показвам безкрайното звездно небе.

Ако бях чувство, щях да съм страст, която ще вложа във всичко, с което се захващам.

Ако бях емоция, щях да съм Любов. Тя е двигателят на Живота.

Ако бях литературен герой, щях да съм Гергана от „Изворът на белоногата”, защото защитавам винаги и докрай достойнството си, каквото и да ми струва това.

Ако бях играчка, щях да съм пъзел. Да подреждат парченцата ми и да търсят целостта ми.

Ако бях аромат, щях да съм афродизиак – възбуждащ желания и страст.

Ако бях парфюм, щях да съм „Венеция” - женствен, свеж и пролетен.

                   Ако бях песен, щях да съм тази:







Гласувай:
10



1. oreol - !!!
21.08.2009 01:43
strahotno! i ti naistina si vsichko tova! otiva ti! :)))
цитирай
2. mamas - Четох, четох...
21.08.2009 07:34
и направо ми се прииска да съм някое от твоите "ако бях"...например храм...или очакваната дума... или просто Любов...
Добро утро и хубав ден! (Ти си първият човек, на когото го пожелавам днес...така се случи...)
цитирай
3. victoriavselena - добре дошла
21.08.2009 08:49
коко хубави ако бях, аз ти пожелавам Да бъдеш това което си избереш - тук и сега и без "ако".
цитирай
4. tiia - Ореол, опитах се
21.08.2009 09:46
… да си направя своеобразен психологически портрет и страшно се радвам, че ти, след като добре ме познаваш, смяташ, че съм успяла вярно и точно да се опиша. Играта е страхотна и ще чакам с нетърпение твоята „визитна картичка” :)))
цитирай
5. tiia - mamas :)
21.08.2009 09:47
... и аз исках да бъда някоя от твоите „ако…”. Като: „къщата край морето… пристан на любовта” или „машината на времето”. Твоят постинг беше много красиво илюстриран.

Прекрасен ден ти желая и аз! :)
цитирай
6. tiia - victoriavselena,
21.08.2009 09:50
... добре съм заварила, даже много добре :)

Блог.бг се превръща в балсам за наранената ми душа и ми помага да намеря себе си, защото някак е загубих и обърках там, откъдето идвам.

Благодаря ти за пожеланието! :) Стремя се сбъдвам възможното за сбъдване.
цитирай
7. анонимен - Ехооо, къде сте се събрали, моля ви се?
24.08.2009 20:45
Крийкате ми се, а я тука как сладко си приказвате! Кой ще ме познае? А?
цитирай
8. anazet - Аз съм този Анонимчо
24.08.2009 20:46
Ето жокер - снимката ми. :)
цитирай
9. tiia - Оооооооооо, я кой е дошъл тук! :)
25.08.2009 10:55
anazet, приятелко, много се радвам да те видя и веднага прибавих блога ти в моя блогрол, за да те намирам лесно :)
цитирай
10. anazet - Добре заварили :)
25.08.2009 13:24
Мила тия, възползвах се от идеята, която ти ми подхвърли... Тук, гледам, поне за сега, слънцето грее и птичките пеят. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tiia
Категория: Забавление
Прочетен: 363846
Постинги: 54
Коментари: 245
Гласове: 1508
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930